Both Of Us
NEW LIFE , NEW FRIENDS ! ( AD )
Saturday 11 November 2017 • 06:13 • 0 comments


Image result for pixel gif girl


Image result for pixel gif kpopRelated image

Assalamualaikum . Long time no see . Lama tak update blog ni . Hahahaha , rasa nak buka tadi sebab teringat yang dulu diri ni ada blog . Tak banyak dah yang aku publish public yang lain semua masuk draft . Tadi baca balik entry yang dekat draft . Ya Allah hahahaha , lawak kemain cara tulis zaman sekolah rendah . Aku ada juga baca apa yang aku publish public , last aku update tentang spot check . Hahahaha kenangan . Tahun ni takdaklah nak merasa spot check dah dekat asrama sebab aku dah jadi outsider . Sekolah pun dah tukar . Memang semua dah berubah , tahun ni dengan life baru , sekolah baru , kawan baru . Bersyukur sangat sebab dekat mana saja aku pergi ada ja orang yang sudi kawan ahahaha . Mula mula tu serious kekok sangat , aku dahlah bukan jenis yang reti cakap dengan orang . So blog kali ni aku nak cerita tentang kawan kawan baru aku .

          Masa sekolah rendah , blog aku penuh dengan nama Ezany , Auni , Izzati Hanafiah , Izzawati . Yelah , aku start tulis blog dari sekolah rendah dan zaman sekolah rendah tulah zaman cinta monyet , penyu , kura kura , kera semuanya adalah . Naik sekolah rendah ni aku dah slow sikit sebab duduk asrama , aku pun malas nak catat apa yang jadi dalam kehidupan aku setiap hari . Jadi banyak benda yang aku lupa . Nantilah nak throwback zaman form 1, 2, 3 . Sekarang ni nak cerita tentang kawan kawan baru aku .

          NEW LIFE NEW FRIENDS :

Image result for pixel gif girl First nak cerita sikit tentang Adriana ( AD ) :
Aku tak tahu kenapa tapi first meet aku dengan Ad paling aku ingat sampai sekarang . Aku ingat semua benda tentang mula mula kami jumpa . Aku mula mula masuk kelas 4KAA tu time subjek Addmath . Time tu kelas tengah buat kerja dalam group . Satu group ada dua orang dan aku pula baru masuk . Aku taktau nak group dengan sapa , aku tengok ja depa buat apa . Tetiba Ad tegur aku " Hampa group dengan kami nah " aku pun angguk . Tempat Ad masa tu depan aku , dia duduk dengan group meja depan . Aku tengok muka Ad aku teringat Qis , aku terfikir juga time tu dia ni Qisthina ka tapi kenapa cakap 'kami-hampa' dengan aku . Takkanlah Qis nak cakap kami hampa dengan aku . Aku jadi nak tau deni nama apa . Lepas tu aku buatlah Addmath dengan dia . Aku nak tolong tapi sepatah apa aku tak faham . Halaa, nak akhir bulan 2 , 2017 baru aku masuk sekolah . Addmath kemana apa kemana . Aku tengok Ad struggle sesorang dia buat soalan Addmat tu . Rasa kesian tapi boleh buat apa , aku kalkulator pun tak bawak . Hahahaha naseb hang lah Ad . 

          Lepas tu lama sikit aku kenal Ad , oh dia ni baik . Oh baik ahahhahha awat rasa cringey pulak cakap macam adui . tapi srs , Ad baik . Dia cantik , pandai haa semua ada , amek amek Izzah sedang memuji ni. Image result for pixel gif girl 

          Lepas dah lama kenai tak adanya 'kami-hampa' dah . Semuanya Hang Aku . Hahahha , tak lama lepas tu Ad jadi tablemate aku sekali dengan Lyana dengan Huda . Cerita tentang Lyana dengan Huda akan menyusul jangan risau . Ad selalu tidur dalam kelas , kalau sekali tengok macam mayat hidup . Taktau nak describe macam mana . Kadang kadang aku ada cakap dekat dia " Muka hang macam orang nak mati " " Muka hang macam orang tak larat nak hidup " tapi satu benda ja diani , mayat hidup dalam kelas tapi result gempak . Haa , dia tidur ka cari ilham pun taktau lah dalam kelas . Time exam pun tidur hahahahhah . okey okey buat macam aku berjaga sangat time exam .

                                            Image result for ika squid girl gif 


Bagi aku , Ad daripada mula aku kenal dia tak pernah sombong . Dia kadang kadang mengigatkan aku dekat Meon dengan Kinah ( My Ummi and Mama ) . Eloklah tiga tiga tinggi kalah tiang elektrik , aku ja macam padi . Malas nak puji banyak banyak ahahaha . tapikan Ad , terima kasih banyak banyaklah sebab setakat ni hang tak pernah layan aku dengan jahat ahahahahahah . cringey gila ahahahahah . 


                                                                 

Image result for k-on gif


Sampai sini saja dari Aku . Nanti aku update lain tentang Huda , Lyana dan lain - lain . (P/s : kalau rajin ) elemek ahahaah



Welcome to my blog . Please navigate around happilly . from : izzah razali bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Playing with fire :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME