Both Of Us
kerja kursus Geografi
Saturday 16 April 2016 • 04:43 • 0 comments



Assalamualaikum . Hai . Okey , fuhh hari ni memang pening plus panas plus marah plus best . Pening sebab kerja kursus geo yang pelik ni . Panas sebab kena jalan bawah cahaya matahari , dah laa lenguh kaki ni . Marah sebab orang yang kami temu bual tu annoying sangat , rasa nak hempuk ja . Best sebab halaa, buat kerja dengan Padel , Double N , Una ngan Trex . Semua gila - gila and kerja pun berjalan dan dapat disiapkan dalam masa yang singkat laa jugak . 3 jam hahahahahaha.


          Pagi tadi Ibu gerak aku dalam pukul 9.50 pagi . Time tu aku memang tengah otak ting tong . Hlaa , baru bangun and fon lupa letak mana . Tension . Pagi - pagi lagi ada dah nangis sampai mata aku bengkak . Aku ingat takmau pi buat kerja kursus tuu tapi kalau takpi , bila boleh siap benda tu . Takkan aku nak kena buat sorang - sorang , lagi payah . Dah laa kena temu bual orang , nayaa aku ja . Aku pun dengan tersedu - sedu iron baju , lilit shawl . Bawah mata memang sembab gila . Mata merah habis , habis mata macam panda . Sampai - sampai ja rumah Padel semua pakat terkejut mata aku merah and sembab . Aku pun masuk sambil nangis . Bila dah reda sikit nangis aku tu , kami buat kerja seni . Arca yang memang serabut tu haissh .


          Depa suruh aku buat borang soal selidik .Aku pun buatlah . Lepas tuu , Mak Padel ajak kami semua makan  . Kek birthday Padel . 19.04 ni . Sama macam birthday aku 19.04.2001 . Kat Kek tu ada gambaq Padel hahahahaha , sumpah lawak ! Padel kata jangan makan muka dia hahahahaha . Lepas makan kek , kami makan nasi pulak . Makan banyak betul . Kalau dok rumah Padel seminggu aku rasa buncit aku .


          Lepas tu , Padel tengok cerita Korea sat .Aduii! Lepas tu masuk waktu Zohor . Kami semua sembahyang la dulu . lepas sembahyang tuu , kalut lilit shawl . hahahah lawak . Padel buli Trex suruh iron shawl kat dia . Trex pun iron laa. last - last Padel pakai tudung hitam besa ja , ngek betul ! Kami pun mula laa merantau pelosok kampung . Perhh , cabaran dia memang gila . Panas betul hari ni . Sambil jalan tu aku ada la amek gambar pemandangan kat situ . Jap aku tunjuk kat hampa .






Haa, Tula gambar permandangan yang kami dapat . Ada lagi banyak tapi rasa tak perlu kut tunjuk hewhew. Ni pulak antara orang yang kami temu ramah .













Welcome to my blog . Please navigate around happilly . from : izzah razali bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Playing with fire :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME