Both Of Us
beautiful
Tuesday 14 November 2017 • 02:53 • 0 comments

Image result for wanna one beautiful mv gif
wanna one beautiful


" I miss you so much
ijeseoya neukkyeo uri gonggan
I miss you so much
ireoke nunmuri naneunde wae nan                   
mollasseulkka "










Image result for yui happy gif
      Image result for pixel dance gif                                   

          so untuk hari ni , rasa nak tulis tentang wanna one punya comeback . Okey , aku ponteng sekolah harini , yelah dah akhir tahun ni kita kenalah rehatkan otak tu sikit alang-alang dah habis exam en en . Tak tahulah nak ambil cuti sendiri sampai bila . Sebenarnya ingat nak cuti sampai Jumaat ni , minggu depan baru pergi sekolah sebab nak kena hantar buku teks . Buku teks aku pun tak tahulah , cukup ke tidak . Dahla , suka lempaq merata buku teks . Image result for emoji gifHarap-haraplah cukup semua , malas perabis duit beli buku teks baru .

          Okey , lets talk about WANNA ONE punya comeback . Memang tunggu lama dah untuk comeback kali ni , tengok pulak teaser menarik en . First comeback ni Wannable boleh tengok sisi mature WANNA ONE . Semalam lepas aku tengok MV BEAUTIFUL tu memang gelak gila, jalan cerita tu sepatutnya sedih tapi bila teringat muka Jaehwan memang hesh hahaha memang tak boleh nak control dah gelak aku . Muka dia masa dekat balai polis tu memang 100% muka tahan gelak psycho dia Image result for small emoji gif memang habis hancur rasa nak nanges tu . Tambah-tambah bila rasa macam dengar suara dia gelak tu hahaha .


Related image


          Untuk comeback kali ni , aku suka gila dengan suara Bae Jinyoung , Daehwi , Jihoon dengan Gualin . Masa lagu debut energetic dulu aku suka suara Minhyun , Ong dengan Jaehwan . Seriuosly , part Baejin memang aku suka . Choreo depa pun smart . Guanlin dapat killing part hahahaha . Paling seronok masa part panwink rap selang seli , memang fuh Image result for small emoji gif



( NAK TENGOK FULL BOLEH TENGOK DEKAT YOUTUBE HAHAHAHA ) 




Welcome to my blog . Please navigate around happilly . from : izzah razali bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Playing with fire :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME